Zapytaj o produkt:

Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą. Odpowiemy na pytania i być może wspólnie wybierzemy produkt najlepiej dopasowany do potrzeb Twojego obiektu.

Cieszymy się, że nas odwiedziłeś.

Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą. Odpowiemy na pytania i być może wspólnie wybierzemy produkt najlepiej dopasowany do potrzeb Twojego obiektu.

Estetyka w służbie marki – poznaj moc kolorów

Wnętrza cukierni, piekarni i lodziarni coraz częściej stają się wyrazem charakteru marki. Zyskują one specyficzny charakter przede wszystkim dzięki zastosowanej kolorystyce. Ta zaś działa na każdego, wpływając na nasze samopoczucie oraz odbiór danego miejsca. Według specjalistów z Instytutu Pantone kolor Peach Fuzz odzwierciedla nasze wewnętrzne pragnienie bliskości i poczucia łączności z innymi. Jako, że przesłanie to jest nam bliskie, kolor brzoskwini wystąpił na naszym stoisku Expo Sweet 2024. W ten sposób chcemy zachęcić sprzedawców i właścicieli punktów gastronomicznych do poznania mocy barw.

Wpłyń a decyzje zakupowe za pomocą kolorów

Psychologia koloru odgrywa ważną rolę w marketingu i sprzedaży, szczególnie w kontekście branży spożywczej, gdzie liczy się ekspozycja oraz wyraźny branding. Barwy mają zdolność wpływania na emocje, zachowania i decyzje klientów, co czyni je niezwykle istotnym narzędziem w budowaniu marki i zwiększaniu sprzedaży.

Kolory oprócz swoich symbolicznych znaczeń (np. niebieski to kolor bezpieczeństwa, zaufania i stabilności, doskonały dla marek, które chcą budować zaufanie klientów), wpływają również podprogowo na nasze emocje. Przykładowo: urządzenia, meble oraz elementy architektury o zielonej barwie redukują napięcie i obniżają poziom stresu. Z kolei kolorystyka żółta i czerwona działa odwrotnie, mobilizuje czy wręcz ostrzega.

Decydując się na wybór konkretnej barwy, warto pamiętać, aby przenieść ją nie tylko na elementy architektoniczne, ale również urządzenia. W przypadku branży retail, a konkretnie sklepów i lokali gastronomicznych sprzedających świeże produkty, kluczowe będzie zadbanie o sprzęt chłodniczy, a jego kolorystyka musi spełniać kilka założeń:

  • Bezpieczeństwo i czystość

Wybierając kolorystykę dla urządzeń chłodniczych, należy zwrócić uwagę na kolory, które kojarzą się z higieną i bezpieczeństwem. Barwy takie jak biały, niebieski lub srebrny mogą przekazywać wrażenie czystości. Ma to znaczenia dla klientów, którzy poszukują świeżych i bezpiecznych produktów spożywczych.

  • Zgodność z marką

Kolorystyka urządzeń chłodniczych powinna być spójna z identyfikacją wizualną marki. Ważne jest, aby kolory poszczególnych sprzętów nawiązywały do logo lub barw brandu. W ten sposób zachowana zostanie spójność, a firma będzie mogła budować jednolity wizerunek.

  • Uniwersalność i neutralność

Jeśli marka nie ma konkretnej identyfikacji wizualnej, warto postawić na neutralne i uniwersalne barwy. Biel, szarość oraz czerń odpowiadają różnym gustom oraz preferencjom i są powszechnie akceptowane.

  • Profesjonalizm i nowoczesność

Wiele przedsiębiorstw działających w branży gastronomicznej dąży do podkreślenia swojego profesjonalizmu oraz nowoczesności. W takich przypadkach warto rozważyć wybór kolorów eleganckich i stylowych, takich jak srebrny, stalowy lub antracytowy.

  • Praktyczność i użyteczność

Oprócz estetyki, należy również wziąć pod uwagę praktyczne aspekty kolorystyki. Urządzenia chłodnicze powinny nie tylko dobrze się prezentować, lecz również muszą być łatwe w utrzymaniu w czystości. Dobrym wyborem będzie wybieranie kolorów, na których zabrudzenia nie rzucają się w oczy. Ma to szczególne znaczenie w przestrzeniach użytkowych oraz miejscach, gdzie występuje duże nagromadzenie ludzi.

Ostateczny wybór kolorystyki urządzeń w dużej mierze zależy od efektu, jaki chce osiągnąć dana marka oraz tego, w jakim stylu aranżacyjnym zaprojektowała swoje wnętrza. Jako firma zdająca sobie sprawę z tych potrzeb, ES SYSTEM K proponuje swoim Klientom urządzenia dostępne w zróżnicowanych barwach.

 

Paleta kolorów ES SYSTEM K

W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór lad, witryn oraz regałów chłodniczych. Te nowoczesne urządzenia służą nie tylko do przechowywania produktów spożywczych, ale również odpowiedniej ich prezentacji. Aby podkreślić najlepsze cechy wyrobów, a zarazem wpisać się w brandowe barwy marki, proponujemy wybór sprzętu o konkretnej kolorystyce.

Zamawiając urządzenia ES SYSTEM K masz możliwość wyboru koloru RAL, czyli koloru z najpopularniejszego systemu wzorniczego na świecie. W tym systemie każda barwa posiada własny numer, co pozwala w prosty sposób odróżnić poszczególne odcienie od siebie.

Na potrzeby klientów jesteśmy w stanie przygotować indywidualne projekty na zamówienie. Wybór konkretnej barwy odbywa się w oparciu o wzornik dostępny na stronie poszczególnych urządzeń chłodniczych. Zmiany kolorystyczne mogą dotyczyć m.in. elementów metalowych, wewnętrznych i zewnętrznych oraz paneli górnych witryn, lad oraz regałów.

Przykładowo: witryna chłodnicza do cukierni Insú Pastry dostępna jest w następujących kolorach: RAL 9003, RAL 3000, RAL 6029, RAL 1021, RAL 5010, RAL 7004, RAL 7015, RAL 9005, RAL 9001, RAL 1019, RAL 8014, RAL 9006, złoty i srebrny. W celu wyboru konkretnego, zachęcamy do zapoznania się ze szczegółową specyfikacją produktów na ich podstronach.

Odmień oblicze swojego biznesu razem z produktami ES SYSTEM K. W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór lad, witryn i regałów chłodniczych w zróżnicowanej kolorystyce. Oprócz walorów estetycznych, nasz sprzęt posiada wysokie parametry techniczne i jest wyposażony w technologię energooszczędną. Na dodatek dzięki dedykowanym modułom autorskim Smart Shop Control można zarządzać nim w sposób zdalny.

Sprawdź sam nasze realizacje na oficjalnej stronie internetowej ES SYSTEM K.

INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).