Zapytaj o produkt:

Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą. Odpowiemy na pytania i być może wspólnie wybierzemy produkt najlepiej dopasowany do potrzeb Twojego obiektu.

Cieszymy się, że nas odwiedziłeś.

Zostaw swoje dane, a my skontaktujemy się z Tobą. Odpowiemy na pytania i być może wspólnie wybierzemy produkt najlepiej dopasowany do potrzeb Twojego obiektu.

Wyposażenie sklepu mięsnego. Jakie meble chłodnicze wybrać?

Praktycznie od zawsze klienci zwracają uwagę na świeżość kupowanych produktów. Dobrze dopasowane meble chłodnicze zaspokoją potrzeby konsumentów, zachęcająco wyeksponują produkty, a ich nowoczesny design będzie przyciągał wzrok. Wyposażenie sklepu mięsnego wpływa na koszty prowadzenia działalności i na decyzje zakupowe konsumentów. Na co więc zwrócić uwagę wybierając sprzęt chłodniczy?

Wyposażenie sklepu mięsnego – rodzaje sprzętu chłodniczego

Każdy obiekt handlowy, który sprzedaje produkty spożywcze jak mięso czy ryby, musi być wyposażony w wysokiej jakości urządzenia chłodnicze. Towary z krótkim terminem przydatności do spożycia potrzebują niskich temperatur, aby zachować świeżość. Jednak współczesne wyposażenie sklepu mięsnego ma także za zadanie przyciągać uwagę klientów i podkreślać zalety produktów. Dlatego ważna jest nie tylko funkcjonalność, lecz również wygląd sprzętu chłodniczego stosowanego w sklepach mięsnych.

Rodzaje sprzętu chłodniczego stosowanego w sklepach mięsnych:

Warto podkreślić, że wyposażenie sklepu mięsnego dostępne jest w technologi PLUG-IN i REMOTE. Pierwsza z wymienionych kategorii to urządzenia chłodnicze z wbudowanym agregatem. Tego rodzaju meble stosuje się najczęściej w sklepach o mniejszych powierzchniach. Z kolei REMOTE to meble chłodnicze dedykowane do sklepów wielkopowierzchniowych.

Pojedyncze urządzenia nie mają wbudowanych agregatów, a „zasila” je jeden duży agregat. To właśnie on odpowiada z utrzymanie określonych temperatur w całych ciągach chłodniczych. 

Jak dobrać meble chłodnicze do sklepu mięsnego?

Przy wyborze mebli chłodniczych punktem wyjścia powinna być ich praktyczna strona. Warto, aby wyposażenie sklepu mięsnego dostosować pod względem wielkości. Jeśli prowadzisz pojedynczy obiekt, a nawet sieć, ale mniejszych placówek handlowych, to warto postawić na technologię PLUG-IN. 

Może się okazać, że będziesz potrzebować tylko jednej lady chłodniczej lub samych lad, bez regałów i wysp. Innym razem sprawdzi się lada w połączeniu z samoobsługowym regałem, gdzie będą produkty poporcjowane i spakowane. Z kolei jako szansę na zwiększenie sprzedaży okazjonalnej można upatrywać w wyspach chłodniczych. Dzięki temu paczkowane wędliny, kabanosy i mięsne przekąski, będą zachęcały do zakupów.

W większych obiektach handlowych sprawdzą się sprzęty REMOTE. Wyposażenie sklepu mięsnego w supermarkecie to cały ciąg chłodniczy, na który składają się lady, regały, a także wyspy. Takie rozwiązanie jest ekonomicznie uzasadnione, praktyczne i szybkie we wdrożeniu.

Meble chłodnicze w sklepie mięsnym - ekspozycja towaru

Ekspozycja mięsa w ladzie chłodniczej to element marketingu firmy. Nowoczesne urządzenia zapewniają nie tylko optymalne warunki do przechowywania produktów, ale wpływają na sposób prezentacji. Odpowiednio dopasowane światło podkreśla walory oferowanego asortymentu.

Mięso dobrze wygląda w odcieniach bieli, przełamywanej delikatnym różem. Barwy oddają głębię kolorów, a to podkreśla soczystą czerwień steku i przyciąga uwagę klientów. Z kolei do ryb sprawdzi się światło białe w połączeniu z subtelnym odcieniem niebieskiego. Produkt wygląda na świeży i apetyczny, co zachęca do zakupów.

Wyposażenie sklepu mięsnego i jego najważniejsze funkcje

Regały do sklepu mięsnego, lady i wyspy mają przede wszystkim zapewnić odpowiednie warunki przechowywania produktów. Tak było od początku istnienia urządzeń chłodniczych i tak jest obecnie, z tym zastrzeżeniem, że obecna technologia jest pod wieloma względami bardziej efektywna. Co to oznacza?

Klasa energetyczna mebli chłodniczych

Lada chłodnicza na wędliny pracuje przez 24 godziny na dobę. Oznacza to, że stale potrzebuje energii elektrycznej do sprawnego funkcjonowania. Koszty stałe przedsiębiorstw, w tym opłaty za media, stanowią często ich największą cześć. Warto więc zadbać o sprzęt, który jest energooszczędny, a przez to tani w eksploatacji. Dlatego kupując urządzenia chłodnicze, zwróć uwagę na klasę energetyczną.

Technologia chłodzenia stosowana w urządzeniach chłodniczych

W utrzymaniu niskiej temperatury w witrynach pomaga czynnik chłodniczy. Obecnie za najlepszą i przyjazną dla środowiska uważa się substancję oznaczoną R290. Jest to bezbarwny i bezwonny związek organiczny, który naturalnie występuje w złożach gazu ziemnego i znany jest jako propan. Jego cechami charakterystycznymi są minimalny stopień oddziaływania na środowisko naturalne i bezpieczeństwo użytkowania, ze względu na wysoką granicę palności. 

Lada chłodnicza na wędliny w technologii PLUG-IN, będzie wyposażona właśnie w czynnik chłodniczy R290.

Funkcjonalność urządzeń chłodniczych

Regały do sklepu mięsnego mogą być zamykane lub otwarte. W pierwszym wypadku łatwiej utrzymać optymalną temperaturę przy niskim zużyciu energii, a w drugiej sytuacji klientom prościej sięgnąć po produkty. Wybór konkretnego typu urządzenia podyktowany będzie względami ekonomicznymi, praktycznymi, a także wygodą osób odwiedzających Twój sklep.

Tucana 03 Lada chłodnicza z agregatem wbudowanymMeble chłodnicze do sklepu mięsnego dostępne są w różnych rozmiarach. Dzięki temu łatwo dostosujesz je do sklepowego wnętrza. Dostępne są małe modele, które sprawdzają się w przypadku sprzedaży okazjonalnej. Można je postawić w pobliżu kasy, aby klienci stojący w kolejce, mieli okazję zapoznać się z dodatkowymi produktami np. przekąskami na drogę.

Lada chłodnicza na wędliny ma ściśle kontrolowany obieg powietrza. W ten sposób nie powstają ususzki, czyli fragmenty wędlin, które usychają. Taki obrazek zniechęca do zakupów i wiąże się ze stratami. Cyrkulacja powietrza sprawia, że produkty mają odpowiednie warunki do przechowywania, a przez to na długi czas zachowują świeżość.

W pracy z produktami spożywczymi ważna jest higiena. Sprzęt łatwo utrzymać w czystości. Jest to zasługa zastosowanych do produkcji materiałów, głównie szkła i stali nierdzewnej. Lada chłodnicza na wędliny z podnoszoną do góry szybą ułatwia zadania porządkowe, a także zatowarowanie. Dzięki temu pracownicy wykonają swoje obowiązki bardzo szybko i sprawnie.

Lada chłodnicza na wędliny to nie tylko część ekspozycyjna, ale także przechowalnicza. Komora kompatybilna z pojemnikami E2 (plastikowe skrzynki) podnosi wygodę pracy i skraca czas obsługi. Klient decydujący się na większą porcję mięsa może ją dostać bezpośrednio z komory chłodniczej w ladzie. Dla pracownika to wygodne rozwiązanie, a jednocześnie kupujący zostanie szybciej obsłużony.

Regały do sklepu mięsnego czy lady chłodnicze na wędliny to funkcjonalność, ale i atrakcyjny wygląd. Stylistyka mebli jest ważna, bo przyciąga wzrok i zachęca klientów do kupna. Współczesne urządzenia chłodnicze są wydajne, funkcjonalne i ładne. Łatwo je także dopasować do wystroju wnętrza Twojego sklepu.

Duży wpływ na decyzje zakupowe ma odpowiednia prezentacja produktów. Ekspozycja mięsa w ladzie chłodniczej powinna zachęcać do kupna. Lekko pochylona w stronę klientów ułatwia kupującym zapoznanie się z całym asortymentem. Co więcej, dopasowana barwa światła podkreśla świeżość i jakość oferowanych produktów.

Wyposażenie sklepu mięsnego. Chłodna kalkulacja

Współczesny rynek jest mocno konkurencyjny, a klienci bardziej niż kiedykolwiek zwracają uwagę na jakość oferowanych produktów. W celu zapewnienia im komfortowych warunku do zakupów, warto zadbać o funkcjonalne i estetyczne wyposażenie sklepu mięsnego. 

Regały lub lady pełnią funkcję tymczasowych opakowań. W związku z tym klienci dużo chętniej sięgną po produkty z nowoczesnej i zadbanej lady niż ze starego pożółkłego urządzenia. Jeśli zależy Ci na podkreśleniu jakości oferowanych swoich produktów, higienie, a także dobrym wizerunku firmy, postaw na eleganckie i wydajne meble chłodnicze. 

Gdzie je znaleźć i jak dopasować do wnętrza sklepowego?  ES SYSTEM K - skontaktuj się z nami! Pomożemy znaleźć Ci komfortowe rozwiązania dla Twojej firmy.

INFORMACJA O PRYWATNOŚCI PLIKÓW COOKIES

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Część plików cookies, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są konieczne do działania podstawowych funkcji witryny.

Używamy również plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookies będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również z nich zrezygnować, ale rezygnacja z niektórych z tych plików może mieć wpływ na wygodę przeglądania.

Klikając „Przejdź do serwisu” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej stronie. Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności oraz polityką cookies. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres klikając w "Preferencje cookies".

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

RODZAJE PLIKÓW COOKIES UŻYWANYCH NA NASZEJ STRONIE

Dane są zbierane w celach zgodnych z naszą polityką prywatności. Zgoda jest dobrowolna. Możesz jej odmówić lub ograniczyć jej zakres.

W każdej chwili możesz modyfikować udzielone zgody w zakładce: informacje i regulaminy — zresetuj ustawienia cookies.

Niezbędne

Przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

Statystyczne

Pomagają zrozumieć, w jaki sposób różni Użytkownicy Serwisu zachowują się na stronie, gromadząc i zgłaszając anonimowe informacje.

Marketingowe

Marketingowe pliki cookie stosowane są w celu śledzenia użytkowników na stronach internetowych. Ich celem jest wyświetlanie reklam, które są istotne i interesujące dla poszczególnych Użytkowników, a tym samym bardziej cenne dla wydawców, reklamodawców i strony trzecie (np. Google, Facebook).